strona główna o mnie warsztaty/wyjazdy grafik ośrodek warsztatowy kontakt
Anna Kociszewska yoga

Aktualności

Aktualności

 

    Weekend z joga w maju

    Weekend z jogą, pranajamą i relaksacją
    28-29 maja, Kępa Kiełpińska

    Zapraszam na wiosenną edycję weekendowego warsztatu na Kępę Kiełpińską. W maju będzie zielono, kolorowo od kwiatów i drzew owocowych i melodyjnie od śpiewu ptaków. Będzie mi bardzo miło Was gościć, wspólnie praktykować, rozmawiać i śmiać się przy kominku lub na tarasie.

    czytaj dalej


    Weekend z jogą w czerwcu

    Weekend z jogą, pranajamą i relaksacją.

    11-12 czerwca, Kępa Kiełpińska pod Warszawą

    Zapraszam na wiosenny warsztat jogi w czerwcu.
    Będzie zielono, pachnąco i pięknie!

    czytaj dalej


    Wakacyjne spotkanie z jogą

    Wakacyjne spotkanie z jogą

    4-7 sierpnia, Kępą Kiełpińska pod Warszawą

    Zapraszam Was serdecznie do siebie na wakacyjny warsztat jogi. Spędzimy 4 pełne dni praktykując jogę, medytację, pranajamę. Będziemy spacerować po sielskiej okolicy, jeździć na wycieczki rowerowe do Kampinosu i kąpać się w pobliskich jeziorach. Szykuję dla Was
    również warsztat niespodziankę 😀

    czytaj dalej


1 - fota - wzór

JOGA ON-LINE 

Rzeczywistość skłoniła mnie do nowej formy prowadzenia zajęć. Bardzo cieszy mnie to, że znajdujecie w sobie mobilizację i chęci do praktykowania w domu, a mnie uskrzydla możliwość pracowania z Wami, nawet w takich okolicznościach. Zajęcia prowadzę na platformie zoom. Jeśli nie możecie być z nami on-line a chcielibyście skorzystać z lekcji, wystarczy, że poprosicie mnie o link do spotkania. Będzie ważny tydzień od zakończenia spotkania. Możecie kontaktować się ze mną via messenger, funpage, IG, lub napisać maila.

Serdecznie zapraszam.


2 - foty - canturanga

KOMPENDIUM ASAN

CHATURANGA DANDASANA (pozycja kija podpartego na czterech punktach)
*wzmacnia ramiona, barki, nadgarstki
*wzmacnia mięśnie core (Mięsień poprzeczny brzucha, mięśnie dna miednicy, przeponę mięsień wielodzielny (grzbietu) I inne
*rozgrzewa, dodaje energii
*kształtuje siłę woli


1 - fota - Pies z głową w dół

KOMPENDIUM ASAN

ADHO MUKHA SVANASANA ( pies z głową w dół)
*wzmacnia ramiona, barki, uda, rozbudza świadomość bioder
*wydłuża kręgosłup i niweluje jego bóle
*otwiera klatkę piersiową, pachy i wydłuża tyły nóg
*odpręża i odżywia mózg, relaksuje
*tonizuje obszar brzucha


3 - foty - BADDHA KONASANA

KOMPENDIUM ASAN

BADDHA KONASANA (pozycja spętanego kąta)
*rozciąga mięśnie grupy przywodzicieli uda i rozluźnia organy wewnętrzne brzucha.

*Obfity dopływ krwi do miednicy, brzucha i pleców stymuluje te okolice i utrzymuje w zdrowiu.

*Pozycja polecana przy dolegliwościach układu moczowego, układu hormonalnego.

*Przynosi ulgę w przypadku rwy kulszowej i zapobiega przepuklinie.

*Leżąca wersja tej pozycji doskonale relaksuje i odpręża na poziomie nerwowym, emocjonalnym.

*Pozwala odczuć i rozluźnić nasze napięcia związane z żywotnością i seksualnością..


GOMUKHASANA-KOMPENDIUM ASAN1

KOMPENDIUM ASAN

GOMUKHASANA (go-krowa, mukha-twarz)

*rozszerza klatkę i prostuje plecy

*zwiększa zakres w stawach barkowych i w pełni rozciąga mięsień najszerszy grzbietu,

*pomaga w leczeniu i niwelowaniu bólu pleców (skolioza, rwa kulszowa),

* przeciwdziała skurczom mięśni nóg i uelastycznia je,

*rozciąga mięśnie pośladkowe i mięsień gruszkowaty.


Copyright © 2022 Anna Kociszewska yoga. . Powered by WordPress.