strona główna o mnie warsztaty/wyjazdy grafik kontakt
Anna Kociszewska yoga

Aktualności

Aktualności

 

    Puszcza

    Jesień z jogą w Puszczy Białowieskiej

    7-11.XI, Starzyna

    Tym razem do Starzyny zapraszam Was jesienią.
    • Wzmocnimy organizm przed zimą
    • Pobudzimy układ odpornościowy poprzez praktykę asan i ćwiczenia oddechowe
    • Nauczymy się technik relaksacyjnych uwalniających napięcia fizyczne i emocjonalne
    • Spędzimy czas w miłym, twórczym towarzystwie – przy wieczornym filmie lub planszówkach
    • Jeśli pogoda pozwoli wybierzemy się na krajoznawcze wycieczki
    • Pobawimy się w podchody 😉

    czytaj dalej


1 - fota - wzór

 

JOGA ON-LINE 

 

 

 

Rzeczywistość skłoniła mnie do nowej formy prowadzenia zajęć. Bardzo cieszy mnie to, że znajdujecie w sobie mobilizację i chęci do praktykowania w domu, a mnie uskrzydla możliwość pracowania z Wami, nawet w takich okolicznościach. Zajęcia prowadzę na platformie zoom. Jeśli nie możecie być z nami on-line a chcielibyście skorzystać z lekcji, wystarczy, że poprosicie mnie o link do spotkania. Będzie ważny tydzień od zakończenia spotkania. Możecie kontaktować się ze mną via messenger, funpage, IG, lub napisać maila.

Serdecznie zapraszam.

 

 

 


2 - foty - canturanga

 

KOMPENDIUM ASAN

 

CHATURANGA DANDASANA (pozycja kija podpartego na czterech punktach)
*wzmacnia ramiona, barki, nadgarstki
*wzmacnia mięśnie core (Mięsień poprzeczny brzucha, mięśnie dna miednicy, przeponę mięsień wielodzielny (grzbietu) I inne
*rozgrzewa, dodaje energii
*kształtuje siłę woli


1 - fota - Pies z głową w dół

 

KOMPENDIUM ASAN

 

ADHO MUKHA SVANASANA ( pies z głową w dół)
*wzmacnia ramiona, barki, uda, rozbudza świadomość bioder
*wydłuża kręgosłup i niweluje jego bóle
*otwiera klatkę piersiową, pachy i wydłuża tyły nóg
*odpręża i odżywia mózg, relaksuje
*tonizuje obszar brzucha


3 - foty - BADDHA KONASANA

 

KOMPENDIUM ASAN

 

BADDHA KONASANA (pozycja spętanego kąta)
*rozciąga mięśnie grupy przywodzicieli uda i rozluźnia organy wewnętrzne brzucha.

*Obfity dopływ krwi do miednicy, brzucha i pleców stymuluje te okolice i utrzymuje w zdrowiu.

*Pozycja polecana przy dolegliwościach układu moczowego, układu hormonalnego.

*Przynosi ulgę w przypadku rwy kulszowej i zapobiega przepuklinie.

*Leżąca wersja tej pozycji doskonale relaksuje i odpręża na poziomie nerwowym, emocjonalnym.

*Pozwala odczuć i rozluźnić nasze napięcia związane z żywotnością i seksualnością..


GOMUKHASANA-KOMPENDIUM ASAN1

 

KOMPENDIUM ASAN

 

GOMUKHASANA (go-krowa, mukha-twarz)

*rozszerza klatkę i prostuje plecy

*zwiększa zakres w stawach barkowych i w pełni rozciąga mięsień najszerszy grzbietu,

*pomaga w leczeniu i niwelowaniu bólu pleców (skolioza, rwa kulszowa),

* przeciwdziała skurczom mięśni nóg i uelastycznia je,

*rozciąga mięśnie pośladkowe i mięsień gruszkowaty.


Copyright © 2020 Anna Kociszewska yoga. . Powered by WordPress.