strona główna o mnie warsztaty/wyjazdy grafik ośrodek warsztatowy kontakt
Anna Kociszewska yoga

Aktualności

Aktualności

 

    1 - fota - wzór

     

    JOGA ON-LINE 

     

     

     

    Rzeczywistość skłoniła mnie do nowej formy prowadzenia zajęć. Bardzo cieszy mnie to, że znajdujecie w sobie mobilizację i chęci do praktykowania w domu, a mnie uskrzydla możliwość pracowania z Wami, nawet w takich okolicznościach. Zajęcia prowadzę na platformie zoom. Jeśli nie możecie być z nami on-line a chcielibyście skorzystać z lekcji, wystarczy, że poprosicie mnie o link do spotkania. Będzie ważny tydzień od zakończenia spotkania. Możecie kontaktować się ze mną via messenger, funpage, IG, lub napisać maila.

    Serdecznie zapraszam.

     

     

     


    2 - foty - canturanga

     

    KOMPENDIUM ASAN

     

    CHATURANGA DANDASANA (pozycja kija podpartego na czterech punktach)
    *wzmacnia ramiona, barki, nadgarstki
    *wzmacnia mięśnie core (Mięsień poprzeczny brzucha, mięśnie dna miednicy, przeponę mięsień wielodzielny (grzbietu) I inne
    *rozgrzewa, dodaje energii
    *kształtuje siłę woli


    1 - fota - Pies z głową w dół

     

    KOMPENDIUM ASAN

     

    ADHO MUKHA SVANASANA ( pies z głową w dół)
    *wzmacnia ramiona, barki, uda, rozbudza świadomość bioder
    *wydłuża kręgosłup i niweluje jego bóle
    *otwiera klatkę piersiową, pachy i wydłuża tyły nóg
    *odpręża i odżywia mózg, relaksuje
    *tonizuje obszar brzucha


    3 - foty - BADDHA KONASANA

     

    KOMPENDIUM ASAN

     

    BADDHA KONASANA (pozycja spętanego kąta)
    *rozciąga mięśnie grupy przywodzicieli uda i rozluźnia organy wewnętrzne brzucha.

    *Obfity dopływ krwi do miednicy, brzucha i pleców stymuluje te okolice i utrzymuje w zdrowiu.

    *Pozycja polecana przy dolegliwościach układu moczowego, układu hormonalnego.

    *Przynosi ulgę w przypadku rwy kulszowej i zapobiega przepuklinie.

    *Leżąca wersja tej pozycji doskonale relaksuje i odpręża na poziomie nerwowym, emocjonalnym.

    *Pozwala odczuć i rozluźnić nasze napięcia związane z żywotnością i seksualnością..


    GOMUKHASANA-KOMPENDIUM ASAN1

     

    KOMPENDIUM ASAN

     

    GOMUKHASANA (go-krowa, mukha-twarz)

    *rozszerza klatkę i prostuje plecy

    *zwiększa zakres w stawach barkowych i w pełni rozciąga mięsień najszerszy grzbietu,

    *pomaga w leczeniu i niwelowaniu bólu pleców (skolioza, rwa kulszowa),

    * przeciwdziała skurczom mięśni nóg i uelastycznia je,

    *rozciąga mięśnie pośladkowe i mięsień gruszkowaty.


    Copyright © 2021 Anna Kociszewska yoga. . Powered by WordPress.